Árucsere / Reklamáció
Nem elégedett a megvásárolt áru méretével vagy típusával? Kicserélné vagy visszaküldené?
Nem gond!
- Az áru az átvételétől számított 14 napon belül kicserélhető vagy visszaküldhető
- Az árunak használatlannak, kopásmentesnek, sértetlennek, hiánytalannak, az eredeti sértetlen csomagolásban/dobozban, sértetlen címkével csomagolt nak kell lennie.
- Az utánvéttelre feladott árut nem fogadjuk el.
- Az egyedi igények alapján vagy méretre készült terméket nincs lehetőségünk kicserélni vagy visszavenni,(pl. hímzéssel kivarrott szakácskabát/kötény), Használt, vagy mosott ruhát higiéniai okokból semmilyen körülmények között nem veszünk vissza!
- Jogi személyek-vállalkozók nem jogosultak áru visszaküldésére/szerződéstől való elállására (azonosító számmal vásárolt áru). Ezektől a személyektől nem fogadunk el árut visszaküldésre. "
Az áru méretének megváltoztatásának eljárása:
- Az árut küldje visza az allábi cimre a Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
- Csatolja a vásárlási bizonylatot (számlát) és az árucsere űrlapon tüntesse fel, hogy milyen méretről/típusról milyen méretűre szeretné az árut cserélni és hány darabot.
- Az áru legyen sértetlen és ne legyen használt (hogy új áruként ismét kínálhassuk)
- A kicserélt árut a saját költségünkre küldjük el Önnek.
Az áruk visszaküldésének eljárása:
- Az árut küldje visza az allábi cimre a Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
- Hozzácsatolja a vásárlási bizonylatot (számlát)
- Az áru legyen sértetlen és ne legyen használt (hogy új áruként ismét kínálhassuk)
- Töltse ki a következő űrlapot és csatolja az áruhoz - szerzodestol-valo-elallas-urlap.
- A vonatkozó összeget az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül (általában 7) napon belül visszautaljuk a megadott számlaszámra
Reklamáció a téves áruküldés miatt:
- Amennyibe más árut kapott, mint amit megrendelt, elnézését kérjük.A hibát a lehető leghamarabb kijavítjuk
- Küldje el az információkat a profiszakacs@profiszakacs.hu e-mail címre.
- Kollégáink tájékoztatják Önt az áru visszaküldésével kapcsolatos eljárást illetően.
Reklamáció:
Minimalizáljuk a reklamáció kockázatát azzal, hogy csak bevált és megbízható termékeket értékesítünk. Ennek ellenére lesz némi panasz itt-ott. Ezért ha olyan terméket kap, amely nem működik, vagy olyan hibát talál benne, amely nem kapcsolódik az áru normál elhasználódásához, feltétlenül jelezze nekünk, és mindent megteszünk a panasz megoldása érdekében az ön megelégedésére.
A törvény szerint 30 napunk van a reklamációk feldolgozására, de mindig igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani.
Az áruk kiszállítása a céghez reklamáció esetén:
Kérjük, a csomaghoz csatolja az információkat :
-
.
- Küldjön egy kitöltött panaszigény űrlapot
- Csatolja a vásárlást igazoló bizonylatot (számla, elég egy másolat)
- Az árut visszaküldi a Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava címre
- Adja meg az elérhetőségét (tel. vagy e-mail), a számlaszámát (a pénz visszaküldéséhez)
- A cipőkkel kapcsolatos reklamáció esetén kérjük, hogy küldés előtt tisztítsák meg (élelmiszermaradványok, szennyeződések), ellenkező esetben 6150 Ft-ot fogunk kiszámlázni a cipőtisztításért.
Nem biztos benne, hogy panaszról van szó??
Írjon nekünk e-mailt a profiszakacs@profiszakacs.hu címre a konkrét termék leírásával és a számlaszámmal együtt
- Ha el szeretne állni a szerződéstől, akkor
nagyon fontos, hogy az áru eredeti csomagolásban legyen sértetlen pecséttel. Ha
panaszigényelt áruról van szó, akkor az eredeti csomagolásra nincs szükségünk
Sérült szállítmány
- Ha Ön átvette a küldeményt, és azt tapasztalta, hogy az áru a szállítás közben a nem megfelelő kezelés miatt megsérült, azonnal lépjen kapcsolatba a fuvarozóval.
- Sajnos az erre vonatkozó panaszt a címzettnek, azaz Önnek kell benyújtania. Mi nem intézhetjük el :(