Árucsere / Reklamáció

Nem elégedett a megvásárolt áru méretével vagy típusával? Kicserélné vagy visszaküldené?

Nem gond!

  • Az áru az átvételétől számított 14 napon belül kicserélhető vagy visszaküldhető
  • Az árunak használatlannak, kopásmentesnek, sértetlennek, hiánytalannak, az eredeti sértetlen csomagolásban/dobozban, sértetlen címkével csomagolt nak kell lennie.
  • Az utánvéttelre feladott árut nem fogadjuk el.
  • Az egyedi igények alapján vagy méretre készült terméket nincs lehetőségünk kicserélni vagy visszavenni,(pl. hímzéssel kivarrott szakácskabát/kötény), Használt, vagy mosott ruhát higiéniai okokból semmilyen körülmények között nem veszünk vissza!
  • Jogi személyek-vállalkozók nem jogosultak áru visszaküldésére/szerződéstől való elállására (azonosító számmal vásárolt áru). Ezektől a személyektől nem fogadunk el árut visszaküldésre. "

 

Az áru méretének megváltoztatásának eljárása:

  • Az árut küldje visza az allábi cimre a Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
  • Csatolja a vásárlási bizonylatot (számlát) és az árucsere űrlapon  tüntesse fel, hogy milyen méretről/típusról milyen méretűre szeretné az árut cserélni és hány darabot.
  • Az áru legyen sértetlen és ne legyen használt (hogy új áruként ismét kínálhassuk)
  • A kicserélt árut a saját költségünkre küldjük el Önnek.

 

Az áruk visszaküldésének eljárása:

  • Az árut küldje visza az allábi cimre a Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava
  • Hozzácsatolja a vásárlási bizonylatot (számlát)
  • Az áru legyen sértetlen és ne legyen használt (hogy új áruként ismét kínálhassuk)
  • Töltse ki a következő űrlapot és csatolja az áruhoz -  szerzodestol-valo-elallas-urlap.
  • A vonatkozó összeget az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül (általában 7) napon belül visszautaljuk a megadott számlaszámra

Reklamáció a téves áruküldés miatt:

  • Amennyibe más árut kapott, mint amit megrendelt, elnézését kérjük.A hibát a lehető leghamarabb kijavítjuk
  • Küldje el az információkat a profiszakacs@profiszakacs.hu e-mail címre.
  • Kollégáink tájékoztatják Önt az áru visszaküldésével kapcsolatos eljárást illetően.

Reklamáció:

Minimalizáljuk a reklamáció kockázatát azzal, hogy csak bevált és megbízható termékeket értékesítünk. Ennek ellenére lesz némi panasz itt-ott. Ezért ha olyan terméket kap, amely nem működik, vagy olyan hibát talál benne, amely nem kapcsolódik az áru normál elhasználódásához, feltétlenül jelezze nekünk, és mindent megteszünk a panasz megoldása érdekében az ön megelégedésére.

A törvény szerint 30 napunk van a reklamációk feldolgozására, de mindig igyekszünk a lehető leghamarabb megoldani.

Az áruk kiszállítása a céghez reklamáció esetén:

Kérjük, a csomaghoz csatolja az információkat

    .
  • Küldjön egy kitöltött panaszigény űrlapot
  • Csatolja a vásárlást igazoló bizonylatot (számla, elég egy másolat)
  • Az árut visszaküldi a Profi Vision, s.r.o., Kostlivého 19, 82103 Bratislava címre
  • Adja meg az elérhetőségét (tel. vagy e-mail), a számlaszámát (a pénz visszaküldéséhez)
  • A cipőkkel kapcsolatos reklamáció esetén kérjük, hogy küldés előtt tisztítsák meg (élelmiszermaradványok, szennyeződések), ellenkező esetben 6150 Ft-ot  fogunk kiszámlázni a cipőtisztításért.

Nem biztos benne, hogy panaszról van szó??

Írjon nekünk e-mailt a profiszakacs@profiszakacs.hu címre a konkrét termék leírásával és a számlaszámmal együtt

  • Ha el szeretne állni a szerződéstől, akkor nagyon fontos, hogy az áru eredeti csomagolásban legyen sértetlen pecséttel. Ha panaszigényelt áruról van szó, akkor az eredeti csomagolásra nincs szükségünk

Sérült szállítmány

  • Ha Ön átvette a küldeményt, és azt tapasztalta, hogy az áru a szállítás közben a nem megfelelő kezelés miatt megsérült, azonnal lépjen kapcsolatba a fuvarozóval.
  • Sajnos az erre vonatkozó panaszt a címzettnek, azaz Önnek kell benyújtania. Mi nem intézhetjük el :(

A gyártók és beszállítók évek óta tesztelték

Megjeleníteni az összes gyártót
 
Kereskedelmi értékelés
Kereskedelmi értékelés
Mennyire elégedettek az ügyfeleink?
4,6 50 értékelések