Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Weboldalunkon jogi és természetes személyek egyaránt vásárolhatnak árukat , amennyiben az alábbi feltételeket betartják.

Az általános szerződési feltételek (a továbbiakban „ÁSZF”) az üzemeltető/eladó és az ügyfél/vevő közötti viszonyt szabályozzák. A vevő és az eladó közötti kapcsolatra a jelen általános szerződési feltételek az irányadóak, amelyek mindkét félre nézve kötelező érvényűek.

www.Profiszakacs.hu webáruház 

üzemeltetője (eladója) a

Profi Vision s.r.o.

Székhely: Seberíniho 8, 821 03 Bratislava

Statisztikai számjel: 47672072

Adóazonosító szám: 2024076538

Közösségi adószám: SK 2024076538

A társaság a kft. szakasz 97449/B betétszáma alatt a Bratislava I Járásbíróság cégnyilvántartás kereskedelmi jegyzékében van bejegyezve.

Rendelés

1. Az internetes áruházból rendelő ügyfél (vevő) minden természetes vagy jogi személy, aki az áru (termék(ek) vagy szolgáltatás(ok)) megrendelése céljából elektronikus űrlapot küld, vagy az alábbi adatok mindegyikét tartalmazó rendelést elküldi e-mailben a profiszakacs@profiszakacs.hu email címre.

2. Természetes személyként történő rendeléskor - vállalkozói tevékenységet nem folytató személy - megadja a nevét, vezetéknevét, teljes lakcímét, ahová az árut szállíttatni kívánja (utca, házszám, város, irányítószám), telefonszámát és e-mail címét. Ha jogi személyként vásárol (cégként vagy kisvállalkozóként), megadja a cégnevét, statisztikai számjelét, adóazonosító számát / közösségi adószámát, számlázási címét, ha az eltér a szállítási címtől, valamint a kapcsolattartó nevét. A rendelésnek tartalmaznia kell még: az áru pontos megnevezését, az egyes áruk darabszámát, az áru fizetésének a módját (utánvét, utalás bankszámlára), a szállítás és az áru átvételének a módját (Magyár posta, futár).

3. Az árurendelés üzemeltető általi elfogadása és ezzel az adásvételi szerződés megkötése ennek a pontosan és hiánytalanul kitöltött rendelésnek az üzemeltető általi elektronikus formában (e-mailben) történő visszaigazolása alapján történik. A rendelés elküldése után az Ön által megadott e-mail címre a megrendelés beérkezéséről egy visszaigazolást, később a rendelés állapotára vonatkozó tájékoztatást kap (pl. a rendelést feldolgoztuk, az áru kiszállításra került, az áru jelenleg elfogyott stb.). A regisztrált ügyfél a rendelését a bejelentkezés után a webáruház honlapján online módban ellenőrizheti. A rendelés létrejöttét követő automatikus e-mail nem a rendelés visszaigazolása, hanem az adásvételi szerződés megkötésére vonatkozó javaslat összefoglalása.

Minden feltüntetett ár végleges, beleértve a 27%-os áfát ( a kedvezményes áfa 18%).

ÁFA-fizetők vagyunk.

I. Szállítási határidők, ár, fizetési feltételek és szállítási díjak

1. Az adásvételi szerződés teljesítési helye alatt az ügyfél által a rendelés elektronikus űrlapján megadott székhelye (lakcíme) vagy telephelye értendő. Az üzemeltető az árut harmadik felek (posta, szerződéses fuvarozó, futárszolgálat) igénybevételével kézbesíti, vagy az üzemeltető saját eszközével szállítja ki az árut vagy az ügyféllel kötött megállapodás alapján az üzemeltető a saját telephelyén az árut átadásra elkészíti. Az áru kiszállítása az ügyfélnek történő átadással vagy az áru szerződéses szállítónak szállítás céljából történő átadása útján valósul meg. Az áru tulajdonjoga az áru kiszállításával a rendelésben meghatározott teljes vételár előfeltételhez kötött kifizetésével száll át az ügyfélre. Az üzemeltető tulajdonjogának az ügyfélre történő átruházásáig az ügyfelet az áruk őrzésével kapcsolatos valamennyi kötelezettség terheli, és köteles a termékeket és szolgáltatásokat saját költségén biztonságosan tárolni, valamint azokat úgy megjelölni, hogy azok minden esetben az üzemeltető árujaként legyenek azonosíthatók.

2. Az üzemeltető az elektronikus megrendelőlap kézhezvételét követően a lehető leghamarabb, az üzemeltető weboldalán megadott szállítási határidőn belül szállítja az árut az ügyfélnek. Az ügyfél tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási határidők (szállítási idők) csak tájékoztató jellegűek, de legkésőbb a rendelés létrehozásától számított 30 napon belül megvalósul, kivéve, ha az egyes áruk esetében hosszabb szállítási határidőt határoznak meg. Abban az esetben, ha az üzemeltető nem tudja az összes megrendelt árut a megállapodás szerinti határidőn belül leszállítani az ügyfélnek, az üzemeltető a lehető leghamarabb értesíti az ügyfelet erről a helyzetről, és tájékoztatja az ügyfelet a megrendelt áru leszállításának várható időpontjáról, vagy javaslatot tesz csereáru szállítására vagy a szerződéstől való elállásra.

3. A szállítási módot a fogyasztó maga választja ki a webáruházban található megrendelőlapon vagy más kommunikációs eszköz útján. A fogyasztó kiválaszthatja a szállítás módját, nevezetesen:

a) a Szlovák Postán keresztül, 1. osztályú, a raktárból történő feladástól számított 1 munkanapon belüli kézbesítéssel.

b) futárszolgálattal (áruszállítási szolgáltatás) - az árat annak a cégnek az árlistája szerint határozzuk meg, amelynek a szolgáltatásait igénybe vesszük, és nem a távolságtól, hanem a termék súlyától függ, a raktárból történő feladás utáni következő munkanapon történő kiszállítással.

c) személyes átvétellel - a bemutatótermünkben – Bratislava, Kostlivého 19 - Ružinov.

Futárcég 30 kg-ig 1980 Ft.

postai úton 5 kg-ig

2190 Ft.
Packeta nak nek 35 000 Ft. 890 Ft.
Packeta felett 35000 Ft.  ingyenes

Németország 5 kg-ig (Németország) 3390 Ft.
Lengyelország 10 kg-ig (Polska) 3390 Ft.
Románia - DPD futárszolgálat 5 kg-ig (Románia) 3390 Ft.
Európai országokba (kivéve Csehország, SK, AUT, DE) 10 kg-ig. 5690 Ft.
Külföldön súlykorlátozás nélkül egyénileg

Az utánvét maximális összege 150000 Ft. ÁFÁ-val együtt. Ezen összeg felett nem lehetséges utánvéttel fizetni. Kizárólag banki átutalással vagy a GoPay-en keresztül hitelkártyával a rendelés leadásakor.


4. Ha az ügyfél nem szabványos méretű vagy 30 kg-nál nehezebb árut rendel, az üzemeltető a fizetési és szállítási feltételeket egyedileg egyezteti az ügyféllel.

5. Ha az árukat szerződéses fuvarozó szállítja, az ügyfél feljogosítja az üzemeltetőt arra, hogy a szerződéses fuvarozónak átadja az áru kiszállításához szükséges személyes adatokat (név / cégnév, cím, telefonszám).

II. Az áruk átvétele

1. Az áru átvételekor az ügyfél átvételi elismervényt kap az áruról, amely az áru kifizetését is igazolja, amennyiben az árut utánvétellel fizetik ki. Az áru átvételének igazolása egyben írásbeli árurendelés is. A vételárat tartalmazó adóügyi bizonylatot az áruhoz mellékeljük.

2. Az ügyfélnek, aki a rendelést nem vette át, e-mailben küldünk egy üzenetet, amelyben tájékoztatást kérünk arról, hogy mi a további teendő a rendelésével. Az ügyfélnek az üzenet elküldésétől számított 7 nap áll a rendelkezésére, hogy válaszoljon erre a felszólításra. Ha az ügyfél a visszaküldött küldemény újraküldését kéri, az üzemeltető a küldemény teljes árát a vonatkozó árlista szerinti második kezelési díjjal és postaköltséggel egészíti ki. A visszaküldött szállítmány visszaszállítása csak bankszámlára történő előzetes befizetés alapján lehetséges. Ha az ügyfél nem válaszol az üzemeltető kérésére a megadott határidőn belül, az üzemeltető törli a rendelését, és az ügyfél az általa okozott károkat köteles megtéríteni.

III. A szerződéstől való elállás

1. Az ügyfélnek magánszemélyként (vállalkozói tevékenységet nem folytató személyként) a törvény értelmében lehetősége van az áru átvételétől számított 14 naptári napon belül elállni a szerződéstől (a Tt. 102/2014. sz. fogyasztóvédelmi törvénye értelmében). Ebben az esetben az ügyfélnek kapcsolatba kell lépnie az üzemeltetővel, és legkésőbb a határidő utolsó napjáig írásos nyilatkozatot kell küldenie (nem elektronikus úton) a szerződéstől való elállásról, feltüntetve a rendelés számát, a vétel dátumát és a számlaszámot vagy a pénzügyi elszámolás pontos címét. A megvásárolt árut (beleértve a dokumentációt, tartozékokat stb.) az ügyfélnek legkésőbb a szerződéstől való elállást követő 14 napon belül vissza kell küldenie az üzemeltető címére (de nem utánvétellel) az eredeti vásárlási bizonylattal együtt. Az üzemeltető köteles a visszaküldött (sérülésmentes) áru átvételétől számított 14 naptári napon belül visszatéríteni az ügyfélnek az adott áruért fizetett vételárat az áru kifizetésének módjával megegyező módon, kivéve, ha az ügyfél más módon kéri.

2. Az ügyfél nem állhat el olyan adásvételi szerződéstől, amelynek szolgáltatásnyújtás a tárgya, ha a szolgáltatás teljesítése az ügyfél hozzájárulásával az elállási határidő lejárta előtt megkezdődött, továbbá az ügyfél nem állhat el az egyedi igényei szerint készült áruk, a kifejezetten az egy ügyfélnek készült áruk adásvételi szerződésétől, amelyek a tulajdonságaik miatt (pl. higiéniai okokból) vagy a romlandó voltuk miatt vissza nem küldhető áruk.

3. Az áruk kedvezményes (akciós) árait kivehető szimbólumokkal (például „akciós ár” vagy „kiárusítás”) jelzik. A kedvezményes árak érvényessége a készletek kimerüléséig vagy a kedvezményes árnál feltüntetett időtartamig tart.

4. Ha az ügyfél jelenleg külföldön tartózkodik vagy él, az üzemeltető a fizetési és szállítási feltételekről egyedi módon állapodik meg az ügyféllel.

IV. Jótállás és szerviz

  1. Csak az eladótól vásárolt és a fogyasztó tulajdonát képező árura lehet panaszt tenni.
  2. Ha a vevő fogyasztó (olyan természetes személy, aki nem üzleti, foglalkoztatási vagy szakmai tevékenysége keretében jár el), minden kínált árura 24 hónap jótállás vonatkozik, kivéve, ha az árun másként van feltüntetve és a Polgári Törvénykönyv fogyasztóvédelmi törvénye és a jelen panaszfeltételek hatálya alá tartozik. Ha a vevő használt terméket rendelt, és erről tájékoztatták, a jótállási idő 12 hónap. Ha a vevő nem fogyasztó, a Kereskedelmi törvénykönyv rendelkezései alkalmazandók, a jótállási idő 1 év és ezekre a követelésekre a jelen panaszfeltételek nem vonatkoznak.
  3. A jótállási idő az áru szállítócégtől történő átvételének napján kezdődik vagy a személyes átvétel napján, amikor az eladótól az árut a vevő személyesen veszi át.
  4. A vevő köteles a hiba észlelését követően a panaszt az eladónál haladéktalanul benyújtani.
  5. A hibákért való felelősség nem vonatkozik a következő használatból eredő hibákra:
    1. a termék hibáját a vevő által okozott mechanikai sérülése okozta,
    2. a termék nem megfelelő, a használati utasításban meghatározottaktól eltérő módon történő kezelése,
    3. az áru olyan körülmények között történő használata, amelyek az utasításoknak megfelelően páratartalmuk, kémiai és mechanikai hatásuk tekintetében nem felelnek meg az áru természetes környezetének,
    4. az áruk gondozásának és karbantartásának az elhanyagolása,
    5. az áru túlzott megterheléssel történő károsodása,
    6. az áruknak a dokumentációban meghatározott feltételek, általános elvek, műszaki szabványok vagy biztonsági előírások megsértésével történő használata, vagy a jótállási feltételek egyéb megsértése.
  6. A természeti katasztrófák által okozott hibák szintén ki vannak zárva a hibákért való felelősségből.
  7. A hibákért való felelősség kizárja az áruk (vagy azok részeinek) a használatból eredő szokásos elhasználódását is. Nem tekinthető hibának olyan hiba, amely már az áru jellegéből is kitűnik: a minimális élettartam időtartama vagy a tartósság időtartama, amely rövidebb időre is korlátozódhat. Az árukon fel kell tüntetni a minimális szavatossági időt, a felhasználhatóság idejét, a lejárati időt vagy hasonló időtartamot, ha az árukra ilyen jelzés vonatkozik.
  8. A panaszolt árut az alább feltüntetett címünkre kell küldeni, de nem utánvéttel, vagy személyesen kell elhozni a kapcsolattartási címre. Az árut megfelelően kell csomagolni a szállítás során keletkező károk elkerülése érdekében, és javasoljuk, hogy az árut ajánlott vagy biztosított küldeményként küldje el. Az áruhoz csatolni kell a vásárlási bizonylat (számla) másolatát és a hiba leírását, vagy javasoljuk, hogy a vásárlási bizonylathoz csatoljon egy kitöltött Panaszkezelési űrlapot. Javasoljuk, hogy panaszát írásban (postai úton) vagy személyesen (ne e-mailben) küldje el.
  9. Az eladó visszaigazolja a panasz kézhezvételét, és megfelelő formában igazolást állít ki a vevőnek a panasz benyújtásáról. A panasz benyújtásának időpontjának az eladóhoz történő eljuttatásának időpontját kell tekinteni, de legkésőbb azt az időpontot, amikor az eladó lehetetlenné teszi vagy megakadályozza a panasz tárgyának az átvételét. Ha a visszaigazolást nem lehet azonnal kézbesíteni, akkor azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a panasz rendezéséről szóló igazolással együtt kell kézbesíteni. A panaszrendezés elismervényét írásban kell megküldeni.
  10. Az eladó köteles a panasz kezelésének módját haladéktalanul, összetett esetekben a panaszigény beérkezésétől számított 3 napon belül meghatározni. Indokolt esetben, különösen, ha az áru összetett műszaki értékelése szükséges, legkésőbb a panasz benyújtásától számított 30 napon belül. A panasz kezelési módjának meghatározása után az eladó a panaszt haladéktalanul kezeli, indokolt esetben a panasz később is megoldható. A panasz rendezése azonban nem tarthat tovább a panasz benyújtásától számított 30 napnál. A panaszkezelés 30 napos határidőjének a lejárta után a vevőnek jogában áll elállni az adásvételi szerződéstől, és visszakapja az áru teljes összegét, vagy jogában áll az árut új árura cserélni.
  11. A vevő jogai a panasz érvényesítése során:
    1. 1.kijavítható hiba esetén a vevőnek joga van annak díjmentes, kellő időben és szabályszerű kijavítására, ezt a hibát indokolatlan késedelem nélkül ki kell javítani,
    2. a vevő a hiba eltávolítása helyett kérheti az áru cseréjét, vagy ha a hiba az árunak csak egy részét érinti, ennek a résznek a cseréjét, kivéve, ha az eladónak aránytalan költsége keletkezik tekintettel az áru árára vagy a hiba súlyosságára.
    3. a hiba elhárítása helyett az eladó a hibás terméket hibátlan árura cserélheti, ha ez nem okoz a vevőnek komoly nehézséget,
    4. ha olyan hibáról van szó, amelyet nem lehet eltávolítani, és amely a termék rendeltetésszerű használatát akadályozza, a vevőnek joga van a termékcseréhez vagy a szerződéstől elállni. ugyanilyen jog illeti meg a vevőt az eltávolítható, de a hiba kijavítása után ismét fellépő vagy nagyobb számú hiba esetén, ami miatt a vevő nem tudja rendeltetésszerűen használni a terméket,
    5. egyéb nem eltávolítható hibák esetén a vevő jogosult az áru árából kiszámított arányos kedvezményre.
  12. A reklamáció akkor tekinthető elintézettnek, ha a reklamációs eljárás a kifogásolt áru átadásával, kicserélésével vagy az áru vételárának visszatérítésével, a teljesítés átvételére való írásbeli felhívással vagy annak indoklással ellátott elutasításával zárul, amellyel a vevő megerősíti a személyes átvételt, illetve az áru visszaszolgáltatását.
  13. A reklamáció akkor tekinthető elintézettnek, ha a reklamációs eljárás a reklamált áru átadásával (cseréjével, javításával), az áru vételárának visszatérítésével, ésszerű árengedmény biztosításával vagy indokolt elutasítással zárul. A fogyasztót a törvényes határidőn belül tájékoztatják a panaszeljárás eredményéről.
  14. Az áru sérülését vagy a csomagolás sértetlenségét (az áru átvételekor megadott utasításoknak megfelelően) az áru átvételekor ellenőrizni kell, mivel az áru a szállítás során megsérülhet. A vásárlóknak ajánlott az árut a fuvarozó jelenlétében kicsomagolni és megvizsgálni. A futárnak adott aláírásával Ön kijelenti, hogy a csomagolás sértetlen.
  15. A jelen Panaszkezelési szabályzat az Általános Szerződési Feltételek szerves részét képezi, és az Eladó fenntartja a jogot, hogy bármikor, az Eladó előzetes értesítése nélkül módosítsa.

V. Hímzés

1.  A Vevő nem állhat el az olyan adásvételi szerződéstől, amelynek tárgya szolgáltatás nyújtása, ha a szolgáltatás teljesítését a Vevő hozzájárulásával az elállási határidő lejárta előtt megkezdték, továbbá nem állhat el a Vevő különleges igényei szerint készült áruk, a kifejezetten egyetlen Vevőnek szánt áruk, a tulajdonságaik miatt nem visszaszolgáltatható áruk (pl.

2. A gépi hímzéshez használt logó grafikai tervét kizárólag a Profi Vision s.r.o.

gépein dolgozták fel és alkalmazzák.

VI. Záró rendelkezések

1. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget az áru késedelmes kézbesítéséért, amelyet a kézbesítő személy (posta, futár) vagy a Vevő téves címének megadása okoz. Az Ügyfél köteles az árut a fuvarozótól való átvételkor alaposan ellenőrizni, és az áru átvételét az áru átvételekor az átvételi elismervény aláírásával igazolni. Ha a küldemény láthatóan sérült vagy megsemmisült, az Ügyfél köteles azonnal kapcsolatba lépni az Üzemeltetővel anélkül, hogy a küldeményt átvenné. Az áruknak a szállító hibájából történő nem kézbesítése vagy a szállító személy által okozott károk miatt az árukra vonatkozó igényeket ilyen esetekben közvetlenül a szállító személyhez kell benyújtani.

2. Az eladónak joga van a megrendelt termékek jellegétől függően a fogyasztót személyes ellenőrzésre és a termék személyes átvételére meghívni (ez főként a pénzügyileg igényesebb vagy a mennyiség vagy súly szempontjából igényesebb termékekre vonatkozik). Ezekben az esetekben felvesszük a kapcsolatot a fogyasztóval, és megállapodunk vele a további eljárásról. Ha a fogyasztó már kifizette a vételárat, ezt az összeget - eltérő megállapodás hiányában - visszautalják a fogyasztónak.

3. Minden elektronikus úton beérkezett árubeszerzés vásárlási szerződés megkötésére irányuló ajánlatnak minősül, és nem tekinthető kötelező érvényűnek. A fogyasztónak joga van a megrendelést díjmentesen lemondani, és csak az eladó és a fogyasztó közötti kapcsolatfelvétel 1. napján, azaz azon a napon, amikor a megrendelést a fogyasztóval ellenőrzik. Az üzemeltetőnek joga van a megrendelést lemondani abban az esetben, ha az áru nem kerül leszállításra vis maior miatt, a gyártás befejezése miatt, a készlet elfogyása miatt, téves árképzés miatt,  mindezen esetekben az üzemeltető tájékoztatja erről a vásárlót. Az üzemeltető köteles biztosítani a csereáru kiszállításának lehetőségét. A Vevőnek joga van visszautasítani a csereáru leszállításának lehetőségét, és elállni az említett áru megrendelésétől. A vételár vagy annak egy részének kifizetése esetén a megrendelés törlésekor a pénzösszegeket 14 naptári napon belül vissza kell fizetni a Vevőnek, ugyanolyan módon, mint ahogyan az áru kifizetésére használták, kivéve, ha a Vevő másképp kéri.

4. Követjük a szabályokat, ezért fontos számunkra az Ön szellemi tulajdonának védelme. A személyes adatokat a jelen adatvédelmi szabályzat értelmében kezeljük.

5. Az adatkezelő nem adja át a vevő személyes adatait harmadik félnek, kivéve a szállítmányozó cégnek az áruk vagy szolgáltatások szállítása céljából, illetve a kormányzati hatóságoknak ellenőrzés esetén.

6. Az adatkezelő a következő személyes adatokat szerzi be a vásárlótól: cím, keresztnév, vezetéknév, cím, szállítási cím, telefonszám, e-mail cím.

7. Az Ön által megadott személyes adatokat az Ön megrendelésének pontos feldolgozása céljából dolgozzuk fel.

8. Az adatkezelő köteles biztosítani az általunk feldolgozott személyes adatokat biztonsági intézkedésekkel az illetéktelenek számára történő felfedéstől.

9. Ha a vásárló a webáruházban történő regisztráció során hozzájárult a személyes adatok marketing célú feldolgozásához, akkor beleegyezett különösen az e-mail üzenetek küldésébe a kapcsolattartó e-mail címére, a telefonos kapcsolatfelvételbe vagy a címzett levél küldésébe a kapcsolattartó címére.

10. A marketing célú személyes adatokat a név és vezetéknév, telefonszám, cím és e-mail cím tekintetében öt évre adjuk meg.

11. A vásárló bármikor visszavonhatja hozzájárulását írásban, a személyes adatok feldolgozásának visszavonásáról szóló nyilatkozat elküldésével, amelyet azonnal zárolnak vagy megsemmisítenek. A magunk részéről pedig a továbbiakban nem használjuk fel az Ön által megadott személyes adatokat marketingcélokra.

12. A Polgári Törvénykönyv általános rendelkezésein túlmenően az olyan természetes személyekkel fennálló üzleti kapcsolatokra (valamint az ezekből eredő egyéb jogviszonyokra), akik nem a jelen ÁSZF szerinti üzleti szerződések megkötése során járnak el üzleti tevékenységük keretében, speciális szabályok, különösen a fogyasztóvédelemről szóló 102/2014. sz. törvény vonatkozik.

13. Az Ügyfél és az Üzemeltető megállapodnak abban, hogy a kommunikáció elektronikus formáját, különösen az elektronikus levélben és az interneten keresztül történő kommunikációt mindkét fél számára érvényesnek és kötelezőnek fogadják el. Az elektronikus kommunikációs forma nem fogadható el az adásvételi szerződéstől való elállás esetén.

14. A megrendelés elküldésével a Vevő megerősíti, hogy a jelen ÁSZF-et elolvasta és teljes egészében elfogadja. A jelen ÁSZF bármely más rendelkezése ellenére az Üzemeltető nem felel az Ügyféllel szemben a gondatlanságból, az adásvételi szerződés megszegéséből vagy más okból eredő nyereségkiesésért, lehetőségkiesésért vagy bármely más közvetett vagy következményes veszteségért. Amennyiben a Szlovák Köztársaság illetékes hatóságai a jelen ÁSZF bármely rendelkezését részben vagy egészben érvénytelennek, vagy végrehajthatatlannak találják, ez nem érinti az ÁSZF többi rendelkezésének érvényességét és végrehajthatóságát, valamint az ÁSZF vonatkozó rendelkezésének többi részét.

15. Az ÁSZF az üzemeltető honlapján az elektronikus megrendelőlap benyújtásának napján feltüntetett szövegben alkalmazandó, kivéve, ha a két fél kifejezetten másként nem állapodik meg.

16. Ha a fogyasztó nem elégedett azzal, ahogyan az eladó a panaszát kezelte, vagy ha úgy véli, hogy az eladó megsértette a jogait, lehetősége van arra, hogy az eladóhoz forduljon jogorvoslatért. Ha az Eladó a jogorvoslati kérelemre nemleges választ ad, vagy nem válaszol a feladástól számított 30 napon belül, a fogyasztónak joga van jogorvoslatot kérni a 391/2015 sz. törvény 12. szakasza szerint. a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezéséről, valamint egyes jogi aktusok módosításáról és kiegészítéséről szóló törvények módosításáról és kiegészítéséről, a jogvitájuk alternatív megoldásának kezdeményezésére irányuló javaslat benyújtásának joga. A webáruház üzemeltetőjével fennálló fogyasztói jogviták alternatív vitarendezésére a Szlovák Kereskedelmi Felügyelet (www.soi.sk) vagy a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériuma által vezetett alternatív vitarendezési szervezetek listáján (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s) szereplő más illetékes jogalany illetékes, míg a fogyasztónak joga van megválasztani, hogy a fogyasztói jogviták alternatív vitarendezésére a fent említett szervezetek közül melyikhez fordul. A fogyasztó ugyanakkor igénybe veheti az http://ec.europa.eu/consumers/odr/. oldalon elérhető online vitarendezési platformot. A javaslat díjairól az adott alternatív vitarendezési szervezet honlapján található információ.

Az Üzemeltető fenntartja a jogot a jelen ÁSZF módosítására. Az ÁSZF módosításának írásbeli bejelentési kötelezettségét a www.Profiszakacs.hu weboldalon történő elhelyezéssel teljesíti.

Ezek az ÁSZF-ek 26.11.2021-től érvényesek, és teljes mértékben felváltják a korábbi ÁSZF-eket. Az Üzemeltető fenntartja a jogot az ÁSZF előzetes értesítés nélküli módosítására. 

Felügyeleti hatóság:

.

SOI Felügyelet

Bratislav régió

Bajkalská 21/A, P.O. Box 5,820 07 Bratislava 27
tel.: 02/ 58272 172-3; 02/58272 104
fax: 02/ 58272 170
e-mail: ba@soi.sk


A gyártók és beszállítók évek óta tesztelték

Megjeleníteni az összes gyártót
 
Kereskedelmi értékelés
Kereskedelmi értékelés
Mennyire elégedettek velünk az ügyfelek?
4,5 34 értékelések